|
|
|
|---|---|
|
Hej! Efter att ha haft M Roadstern i snart 17 år börjar jag inse att den används alldeles för lite... Rullat knappa 17.000 mil, varav 7 i min ägo och har blivit pedantiskt omhändertagen. Vad tror ni? Lägga ut på Blocket nu på vårkanten? Pris? Hälsningar C | |
|
Det är ju nu fram till typ juni du får bäst betalt för entusiastcabbar så vill du sälja så kör på. Pris? Lite mindre än du tänker om du faktiskt vill sälja, de flesta z3m som annonseras säljs inte. Samma bilar månad ut och månad in. |
|
|
Efter en snabb kik på Blocket lutar det väl åt runt 200’, kanske lite mindre? Som Löwet skriver verkar de inte flyga ur bilhallarna... De flesta har dock tvåfärgat skinn i udda färg vilket inte hjälper till i mitt tycke men som tur är, är ju smaken olika😀 |
|
| Jag vet inte hur det går till, men du skulle kunna försöka annonsera på en tysk sida. Vad jag förstått har många tyskar blivit galna i denna råa, enkla, digitalbefriade, turbofria rena sportbil som de numera kallar Spassmaschine. Har läst att de söker och köper över hela Europa. Exporten för Z3M har vänt riktning. | |
|
Tack för tips! Får se hur jag gör, när man väl plockar fram den ur vinteridet kanske man inte vill skiljas... Men det klart, om någon väldigt intresserad dyker upp så får man väl överväga. Mvh C |
|
| 17 år? Tror du kommer ångra dig om du säljer. Om inte annat så lär den väl öka i värde framöver så du kan ju nästan ha den som "investering". ;-) | |
|
Ja, på ett sätt hade det varit som att skära bort ena armen ;-) Å andra sidan står den mest still... Vi får se! Mvh C |
|
|
Definitivt en keeper! Izzy |
|
| Jag tycker också, behåll. Jag kollade tyska sidor. Finns ett par på 19.500 mil, pris 28.500EUR........, viket anses prisvärt. Men mindre mil är det priser långt över vad "övervintrarna" håller på Blocket. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.