|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Man sitter och övervakar det hela från lämpligt avstånd så klart!:-} Mvh Abbe Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kane:Jo nog är det så enligt vad jag hört också. Magnus: såg nått i webmeilen, kollar senare hemma:) MVH Hasso Länk |
| hasso's funktion som han nämner har räddat mig från att skrapa mina fälgar många gånger, perfekt funktion. Den enda som gjort (ett märke) det är den förre ägaren och han kunde antagligen inte köra bil ;) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Micke: Nä just det det kan ju inte, han var lite krasslig yr i mössan mm så han fick lämna walk over på sista racet. Såg ny X5 med regskylt "Transportbilar" fram härom dan grönskyltat bak :))undrar vems ?? :) En annan får ju knata manuellt med spegelknappen. Undrar just när man ska prova alla elektriska funktioner har nog haft nere sidrutan nån gång har jag för mig.Ska inte slitas på i onödan du vet :)) MVH Hasso Länk |
|
Kan man programmera om hur långt ner backspegeln viker sig i R läge? Min går ner för mycket så jag använder den inte allt för ofta. Mvh /NP |
|
|
Abbe: Då förstår jag. Och då underlättar det ju också om hon är lättklädd som du säger. :) |
|
jeppe_L |
ett körkort i plånboken skulle inte sitta helt fel....det e allt ajg önskar mig nu...särskilt innan sommaren 18 åring med BMW:) önskas köpa bakaxel till 318i ,en 91a!! |
| Ett par ordenterliga sportstolar så att man kan utnyttja den väghållningen som man har lagt på tok för mycket pengar på.... | |
|
JAg vill ha en kompressorladdad M5-touring med SMG3:) Asken |
|
|
Asken får aldrig nog :DDD Själv önskar jag blå sportstolar, omlackering, 15" krysseker och E46 M3-motor :DD Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
JPM |
-> 200hk Juan Paplo Montoya For President |
magmo |
6 växlar på alla 6 cylindriga motorer. 6:an skulle fungera som varvtalssänkare för att ha komfortvarvtal i motorvägsfart. Likt automaten. Magmo maniac |
|
En önskning utanför bilen...Ett dataprogram som översätter från tyska till svenska...Jag vill kunna skriva in en mening på tyska och så genom en tangenttryckning...voila...så står det på svenska! :) (kanske finns såna program?) "Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna... |
|
|
Talstyrning till alla funktioner i bilen hade varit najs. 1000 watts strålkastare vänd bakåt för alla j*vlar som bländar en på natten. Vad är en Käfer GTI??? |
|
|
Perti, Vore det inte bättre med BMW som har flerspråk meny? Typ som en mobiltelefon? För övrigt finns det såna program men suger! Man får mest underliga saker om man översätter ordagran.... Kolla buble fish på altavista.com som exempel |
|
|
Det enda jag saknar för tillfället i min nu fullutrustade E21a är en fungerande halvljusautomatik =) _____________________________________ Länk |
|
Tigerr |
saknas; körkort, egen BMW, MOMO bältespads.. :) Tigerr |
| Vad som saknats länge är 6-växlad låda i dieselbilarna. Dieselns smala register kräver fler växlar. Audi hade 6 växlar som tillval redan för 10 år sedan. Nu finns det i vilken dussinbil som helst. Skandal! Min enda räddning är Alpina D10. Synd att de är så dyra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.