|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
magmo |
Tjenare! Om man fick spåna lite fritt i ämnet tillbehör som ännu inte finns, eller saker som borde finnas i din BMW. Vad skulle du vilja ha?? Magmo maniac |
| En vacker hustru.... | |
magmo |
Menar du din hustru eller någon annans? Hahahah :-)) En typ av plug and play-tillbehör kan man säga! Magmo maniac |
|
Jag har en vacker hustru och skulle därför istället vilja ha en stor neonskylt i fronten som med spegelvänd ilsket brandgul-orange text skrev ut - "TRO MIG! JAG ÄR SNABBARE ÄN DU SÅ FLYTTA DIG ÅT HÖGER!!!" ;-) Mvh / Micke R |
|
|
Mosse: Skriv det i annonsen med M3an. Ev. byte vacker hustru :))) Kanske ger utdelning :) |
|
|
Som jag känner just nu vill jag helst ha en så strippad bil som möjligt a la M3 CSL =) Om man bortser från det så finns det ju en del man skulle kunna tänka sig, t ex rutor med anpassningsbar toning (från total insyn till helt svarta, även i taket), inbyggd navigering i framrutan som ritar upp vägriktningen m h a pilar direkt i ditt synfält, inbyggd massage i sätet, inte bara nacken som i 7-serien utan hela ryggen. Jens |
|
|
En tusenwattare och en oljespruta för att lösa problemet med kardborrar. Autopilot som tar en hem efter en krogkväll. m.m, m.m Copy |
|
|
Nå´t som slår alla klåfingriga på käften... /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
magmo |
Teflonlack i fronten som hindrar flugor och annan skit att sätta sig! Magmo maniac |
| Störtbur, fjäderbensstag fram och bak, aluminiummattor, hörselskydd, total lättning, kolfiberkaross, plastrutor, toktrimmning och fri service? :) | |
magmo |
Det där sista kanske man behöver när man kör 316? Magmo maniac |
| Ingen aning? | |
|
Snarare det nästsista ---------------------------------------------------------------------------- Min E30: Länk |
|
|
En "stelath" function som gör att bilen inte fastanr på radar eller bild... Dessutom strömförande vindrutetorkare mot lapplisor.... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
En automatisk nedvinklande högerspegel i R-läge. attans fiffig grej, som man kommer på när får prova en fullriggare. MVH Hasso Länk |
|
Hasso// Finns inte det som tillval? Har för mig att jag sett det någonstans. /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Finns säkert men inte på min bil :( Bilar med elstolar har den funktionen, hur det nu hör ihop. MVH Hasso Länk |
|
Hasso: Jag har för mig att det går att programmera in. bmwpower gänget har fått en pdf av mig för ett bra tag sedan om vad som är programmerbart i våra bilar. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
En betjänt som tvättar och städar bilen ett par gånger i veckan, då ska det helst vara en vacker blondin i bikini! :-} Mvh Abbe Länk |
|
| Hasso: Elstolar med MINNE är väl kravet för vinklande backspegel. Stolens minnesmodul håller då också reda på backspegelinställningen. | |
| Abbe: Vågar du verkligen leja bort ett så viktigt jobb till en sådan person? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.