|
|
|
|---|---|
Kelimutu |
Efter många om och men har jag fått min importerade 325iX Touring -90 svenskregad och besiktigad - och den går så underbart bra! Till alla er som inte tycker att det är värt att importera så gamla häckar som E30, jag kan bara säga att för 32000:- + 9000:- diverse omkostnader här hemma, så kanske jag inte har gjort ett klipp och tjänat massa pengar den dag jag säljer den, men jag har fått exakt den E30 jag vill ha, och den är nästan som en ny bil! Den stora vinsten med att importera gamla bilar från Tyskland är att de är rostfria, den här bilen ser helt ny ut under! Undrar vem som köpte den ny i södra Tyskland.... har nog aldrig sett snö, men nu skall den få jobba hårt i svensk vintermiljö! Längtar redan till snö och is då jag hade skitkul sist jag hade 4WD, i en Mazda 323 Turbo 4WD, som gick som ett skållat troll i snö. Hursomhelst ville jag bara berätta att Sverige begåvats med ytterligare en till E30, i superskick. Diamantsvart med beige "sportschinn", underbar kombination.... M v h ////Henrik Barckman 325&Mazda RX-7 =roligt! |
|
Grattis till ett bra bilval... är iofs partisk då jag själv längtar efter snö! :-) ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.