|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på och byte avgassystem på en BMW M2 Competition 2020 men frågan är ju vad ska man välja? tänkte i framtiden välja ett 550kitt så avgassystemet måste klara det. Måste man byte downpipe? Måste man ha racekatt? | |
| Spännande | |
| Var inte mycket fart här. | |
| Nä, AP är döende. | |
|
Ska man ha ut +550hk så behöver man byta hela avgassystemet från turbon och bakåt. Vilket också innebär byte av downpipes, bästa är att byta till 200-300 cells racekat för att klara besiktning. |
|
|
Det är absolut inte döende PHX;), men Du får alltid fler svar om det handlar om äldre bilar utifrån all erfarenhet som finns här. Att diskutera avgassystem byte på en 2020 bil är tro mig ganska ointressant. EB |
|
| Är det någon som har koll på vart man kan köpa ett helsystem då? | |
|
En Google-sökning på "avgassystem M2" ger flera alternativ på återförsäljare för flera fabrikat i olika prisklasser. MVH Christofer |
|
|
Ferrita kan bygga ett om du vill. Milltek har fina system, kan börja med sista burken och sen komplettera med resten när du ska trimma ordentligt. Sitter Milltek på min bil Länk |
|
| Du kan kolla med t ex Stertman, de säljer både avgassystem och kan mappa om bilen åt dig på samma gång. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.