|
|
|
|---|---|
|
Hej, Var hittar jag en schysst bagagerumsmatta till 530e touring, 2021? BMW tar 2000 för en, känns saftigt. | |
|
Jag beställde från Hubauer: Länk till min X1. Funkade bra med bra service och hyfsat snabb leverans. |
|
| Tack - kollar där! | |
| Länk | |
|
Jag köpte denna till min X2a. Funkar bra och är billig. Länk |
|
|
Missade bil. Denna är nog rätt. Länk |
|
|
Tredje gången gillt: Länk |
|
|
eBay-länkar är från UK-baserad säljare. Du vill nog inte handla från UK efter Brexit om samma prylar finns inom EU. Tull + dubbel moms dödar det mesta. |
|
| Hova.com | |
|
Fick med en BMW-orignal som passar perfekt. /JPU |
|
|
Jag fick med en original gummimatta och den åkte ut ganska omgående. Helt kass konstitution om ni frågar mig, man kommer ju inte åt de nedre facken utan att hålla emot och vika mattan på ett felaktigt sätt. Riktigt besviken på BMWs konstruktion, känns inte genomtänkt över huvudtaget. Jag var senast idag i kontakt med qp styling där jag köpt textil mattor till mina tidigare bilar. Grymt bra kvalité, rekommenderas varmt. Länk Han har idag ingen matta till 530e Touring men skulle svänga förbi BMW för att ta måtten och sedan skicka måtten till "sin" fabrik. Lovar att återkomma här inne när jag har mer info. Mvh Jimmy |
|
|
Hej Jimmyboy, kan hålla med om att konstruktionen är rätt knas. Men passformen är det inget fel på ... :-) /JPU |
|
|
JPU: Ja måtten på mattan stämmer ju till 100% med utrymmet, men för mig hjälper det föga då den ju inte är anpassad efter bagaget och dess funktion med det nedre facket. Speciellt när man har en hybrid och hanterar laddkablarna som man kanske vill ha ner i underfacket ibland och då ska behöva knäcka och mixtra med gummimattan. Som sagt, Original gummimatta åkte ut, och ligger nu på vinden. :-) Inväntar en veulor-matta som förhoppnings snart går att beställa. Mvh Jimmy |
|
|
Då köper jag ingen original, kikar på länkarna ovan! Tack! |
|
| Har BMW originalmatta till F31, tycker den är hård och oflexibel. Gledring modellanpassade mattor till dagspris G31 461:- F31 424-:- inkl frakt från Amazon.se ser ut att vara bra "pang per krona". | |
| Någon som vet om det finns några finurliga mattor, anpassade för bagage-tillägget? Dvs då det bl.a finns det skenor i golvet (fästögglor mm)? | |
|
köpte bagaerumsmatta ifrån denna affär till min 520 touring 2021 Länk Beställde Luxvelour med blå kant för att matcha m-sports inredningen Jag är mycket nöjd seglarfralla |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.