|
|
|
|---|---|
|
Hej Enligt Länk så skall man kunna få poäng när man kör på el och sedan kunna växla in dem mot laddning på BMW´s laddstationer. Jag har appen myBMW och jag har tecknat mig för ett avtal med laddning. Det som jag inte lyckas med är att se/få poäng i appen. Är det någon som har lyckats med det? eller har det inte kommit till sverige än? Jag har mailat min återförsäljare om detta men han visste inte. mailade även BMW men har inte fått svar än | |
Transocean |
Återstår att se hur de byter till eldrift när batteriet är slut 😆 Detta är väl att anse som politisk lobbyism mot Bryssel och ingenting annat. |
| Volvo hade en liknande kampanj förra året om man beställde en ny hybridbil - där Volvo ersatte kostnaden för elen under 12 månader. Ännu ett knep att försöka styra över försäljningen till hybrid/elbilar för att minska utsläppsböter. | |
|
Jag ringde till BMW och de sa att tjänsten inte är lanserad i Sverige än. Tycker det är ganska otydligt när sidan är på svenska, det står att tjänsten lanseras under 2020 men ingenting om att det inte gäller Sverige. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.