|
|
|
|---|---|
|
Min kompis far söker en 525ix-E34 och jag håller på och hjälpa honom med detta. Det stora problemet är att det inte finns några till salu knappt, kravet är i princip att det inte skall sitta en automatlåda i den. Jag hittade en svart, verkligen fin 525ix-touring från 95.som hade det mesta hos en bilhandlare i Täby. Nog måste det finnas flera i landet?????för tyskinport verkar inte vara intressant för honomn då han påstår att försäkringspremierna blir skyhöga då. | |
|
Det finns 2 st på bmwbörsen. 1 st 95a 15300 mil för 99000:-(Umeå) 1 st 92a fullutr. 20000 mil för 67500:-(Helsingborg) |
|
|
Hm jag visste inte att 525ix fanns som 92ans modell, trodde den kom först som 93ans? Problemet med den i Umeå ser sådär supertråkig ultra outrustad orginalig ut :-)samtidigt som den i det skicket verkligen inte är värd 99000kr även om man kanske kan pruta ner den något. |
|
|
Jag sålde min kanonfina -92 för 51000:- Skinn AC stora datorn. 25000mil. Den var vekligen i kanonskick förutom nån liten "buckla" Automat är bekvämt |
|
|
Manuell dessutom Automat är bekvämt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.