|
|
|
|---|---|
|
Är lite intresserad av en m5 touring som finns i Hallstahammar med reg cfu 293 -07 Är det nån som har lite info om den som man bör veta? Tackar ! | |
|
Ny ägare, såldes med kredit 210108, du? Från Estland, men det visste du redan? EB |
|
|
En bil som i princip inte har rullat något alls sedan 2016 (enligt mätarställning), skulle jag i alla fall bli misstänksam mot...baltikum-registrering är ännu en anledning till att dra öronen åt sig. Kan vara läge att gräva lite i den bilens historik - har den varit krockad och lagad under lång tid, t ex.? Kolla Car-info för grundläggande information: Länk Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Verkar väl vara såld ny i Estland så då försvinner kanske misstanken om en lagad krockburk där innan den kom till Sverige. | |
|
Senaste godk besiktning 2017-05-19 Import från "fel" land Konstiga ägarbyten (->Bolag>bolagsbefattningshavare möjligen "dold" privatperson) |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Det ursprungliga företaget gick väl inte så bra och det startades ett nytt, brukar vara enklast. Sen får du tolka det hur du vill. ;) |
|
750ie32@ Kalla fötter? EB |
|
|
Jag hade nog aktat mig för att köpa en estländsk M5 faktiskt. Det finns säkrare länder att importera ifrån. Dessutom verkar ju historiken lite konstig. Att den däremot har bytt ägare till något företag som ägt den ett dygn tycker jag inte är så konstigt. Att bilhandlare handlar med bilar mellan varandra är inte så konstigt. Det hörs nästan på namnet "bilhandlare". Som sammanfattning konstaterar jag att detta är ytterligare en av alla importerade fordon som av någon märklig anledning inte körts mer än ca 15 000 mil. |
|
| Tackar för all input , avvaktar lite å ser vad som kommer ut på marknaden . | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.