|
|
|
|---|---|
|
Hallå... Jag har en F11 -16 xdrive som snart gått ca 9000mil. Jag funderar på att köpa luftbälgar till båda sidor för att ha på "hyllan" tills den dagen kommer...nu frågan..ni som har likvärdig bil..vad har ni valt för märke och var köpte ni dom? Mvh micke | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Dom är inte utbytta på din bil redan? På min var båda bytta vid ca 7K mil. |
|
Här kanske: Länk |
|
|
De går ju sällan sönder 100% utan börjar läcka lite smått så du kanske kan vänta med att köpa tills problemet uppstår? /M Mina bilar: Länk |
|
|
...tänk också på att en kass bälg täcks av maskinskadeförsäkringen så har ni OKQ8 Backup tecknat blir självrisken ganska ok. /M Mina bilar: Länk |
|
|
Hej. Tack för alla svar. Man kanske inte ska vara så orolig då.. Nej dom är aldrig bytta på min bil så det känns som det är en grej som kommer.. Jag har ju tillägsförsäkring som jag fick när jag köpte bilen på 2 år så det kanske ingår i den..man kan hoppas😃🙏 Micke |
|
|
Läs villkoren:-) BMW Originalförsäkring (IF) täcker upp till 15000 mil med olika steg i självrisk—OKQ8 backup ersätter 3000kr av självrisken. /M Mina bilar: Länk |
|
| Min har gått 22000 och nu är det dags för byte, den vänstra läcker men jag byter båda... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.