|
|
|
|---|---|
|
Har en E61 -2009 som är extra utr med fjärrstyrd Webasto. Den låst sig efter för många startförsök. Har bytt nu brännenhet och nytt glödstift hoppas detta ska hjälpa . Har idag en Delphi DS 150E 2015 vers 3 som tyvärr inte klarar detta . Tips på felkodsläsare som är rimligt att köpa som klarar låsa upp Webaston från låst läge ? Eller om det finns enkelt sätt att återställa den. | |
|
Hej, ett Inpa kit löser detta på 5 min. Relativt enkel operation med programvaran Tool32 som ingår i kitet. Skicka ett meddelande till mig. Jag kan tillhandahålla kablar, programvara och en lathund för just detta. Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
Absolut det hade ju varit det billigaste lösning ,men jag har läst en del om BMW Inpa K+DCAN USB Interface BMW 1998-2008 Med att det stödjer bara det gamla protokollet som Bmw körde fram till 2008/03 ej Lci modellen som har N53 motor . Stämmer det eller vet man om Inpa även fungerar på Lci modell ? Min bil är tillverkad 2008/11 och 2009 modell. |
|
|
Jodå mina grejer fungerar fint till LCI. Har själv en 2010 e61. Jag har även använt det på f11 för just detta med låst värmare. Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
@Åsanisse: du är ju ny på forumet, så kanske behövs det en ytterligare rekommendation. Säger Ola att hans grejer fixar det, så gör de det! :) /Lennart |
|
| Japp även jag skriver under. | |
|
Tackar för förtroendet, grabbar! Kontakt etablerad utanför tråden. Detta kommer gå bra. Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.