|
|
|
|---|---|
|
När man bytt hjul/däck 525i-04 så ska man tydligen via displayen ändra det , men avsaknad av instruktionsbok så önskar jag punkt för punkt en beskrivning hur man gör eller om nån kan skicka en kopia på er instruktionsbok så jag får ordning på´t... // Johnny | |
| Gå in i i-driven och kalibrera däcktryckssensorerna. | |
|
Det var inte mycket till svar man fick där ? Å hur kommer man dit då ??????? Det svaret vill jag ha ! |
|
|
--- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Har en manual (i elektroniskt format) för E60 2004 (dock för den nordamerikanska marknaden men det mesta bör ju vara likadant) - kan lägga upp den så du kan ladda ned den (bra att ha för andra saker i framtiden). Annars kan du gå till BMW och läsa den online (men tror inte det finns för äldre modeller som E60 - de hade inte till min E87 -06 nu när jag provade nyss) Länk Det här problemet med stölder av manualer blir tyvärr bara större och större :-( |
|
Kolla runt på skrotar om de har en begagnad bok. Annars bör BMW kunna sälja en till dig. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tack Johan B , men det finns ingen begagnad i hela Sverige, och jag vill helst inte betala 600 kr. för en ny...... men jag tycker det borde finnas i nån låda nånstans ? // JL |
|
|
BMW -slangen, länken var väldigt bra, Tack för den !! |
|
|
Sverige, ! Din länk är också användbar !!!! |
|
|
Länk Finns ett gäng via bildelsbasen... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan B .......Men inte svensk va ????? |
|
|
Lite jobb får du allt göra själv! ;) Men med tanke på att det är svenska skrotar och de flesta bilarna som skrotas är svensksålda, lär merparten av de jag länkade till vara på svenska... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.