|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Om du tipsar polisen kanske de tycker det är misstänkt nog och kan göra husransakan hos den misstänkta bilens ägare. Är det en "känd sedan tidigare" går det kanske enklare och hittar de stulna bildelar så har du gjort en god gärning. Hjälp polisen lägga pusslet. /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Har pratat med dem och en utredare skulle ringa upp så snart som möjligt. "Jag klimatkompenserar din miljöbil med min bensindrivna SUV" BMW CS #05XXX |
|
Bra jobbat Kävlingepågen och om det är som du misstänker, hoppas jag att rättmätiga ägare får delar åter och busarna hamnar bakom lås och bom, alternativt (om den inte är svenska medborgare) skickas till sina hemländer utan ett "välkommen åter". /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
|
Är det i Löddeköpinge eller Kävlinge detta sker? Vet att det förekommit en hel del stölder runt Lomma och Bjärred också. Vet till och med att en av säljarna på Förenade bil lånade hem en ny BMW över helgen i Lomma och blev av med ratt, gps etc. Problemet är att de klipper kabelstammen så reperationskostnaderna på lite äldre bilar blir så stora att försäkringsbolagen skrotar bilarna. Talar tyvärr av egen erfarenhet gällande det sistnämnda. Hör av dig om du behöver gömma undan bilen i ett garage för att kunna sova lite bättre. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.