|
|
|
|---|---|
|
Parkeringsljuset på min 2009 E61 har givit upp. Har aldrig bytt dessa förut, hur vet man vilken sockel det är? Vilka och vart köper ni era nya? Lite googling gav mig inte riktigt svaret, antar att det är dessa som kallas angel eyes? | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
BMW original sockel och lampa i ett. Går också att byta bara lampa om man brukar lite våld. I mitt tycke inte värt jobbet. |
|
Jag har bytt xenon tidigare, och montera bort strålkastaren inte superkul. Så jag köper gärna komplett. Finns lampan ens med här: Länk ? |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Länk Nummer 2 på bilden |
Ro 553 Alpina b7-86
Konstigt att den inte är med på lykta med xenon. Men den lampan är det, har själv bytt några på tidigare bilar. |
| Tack så mycket! Och det är att demontera strålkastaren igen då antar jag? | |
Ro 553 Alpina b7-86
Har för mig att det går på plats men det är riktigt trångt. Är nog lättare att demontera lyktan i alla fall. |
|
Är det inte H8an (nr 8) som är till ringarna, vid HID xenon. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Det låter ju rimligt att det är H8 på xenon. Någon som vet säkert? Kommer man åt den utan att skruva bort lyktan? |
|
|
H8, Går byta på plats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.