|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Helloj. Är det någon som vet om man kan finna på nätet de garantiåtgärder som har utfärdats av BMW? När jag ringde runt de gamla verkstäderna som har haft den bil jag har köpt nu för att kolla vad som har blivit gjort så sade bavaria i Stockholm att det finns en en garantiåtgärd ute för fläktutsteget på bilen. Bilen är en E90 318 (2007). Jag vet även att airbagen skall kollas på M3. Så finns det något sätt att få summerat alla de åtgärder som ligger ute eller är det att gå in till den lokala BMW handlaren? (med risk för att de kanske glömmer vissa saker?) Har för mig att man kunde via tup ETK/TIS eller dyl hitta "SI" men jag kanske kommer ihåg fel. Ngn som vet? "Jag klimatkompenserar din miljöbil med min bensindrivna SUV" BMW CS #05XXX |
|
Bra start men då motorer skiljer sig mellan olika marknader så är det inte 100% för Sverige/Europa: Länk Länk |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Tackar. "Jag klimatkompenserar din miljöbil med min bensindrivna SUV" BMW CS #05XXX |
|
Menar du vilka garantiåtgärder som är aktuella för den bilmodell du äger, eller som utförts på just DEN BILEN du äger. Det första får du väl veta om du ringer till närmaste BMW-verkstad. Det andra tror jag inte de lämnar ut till någon annan än den som ägde bilen vid tidpunkten för åtgärden. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.