|
|
|
|---|---|
|
Har precis köpt en E87 116i -07 som jag försöker lära känna. Handskfacket vore kul att komma in i men det vill verkligen inte öppnas. Finns inget nyckelhål vad jag kan se. Någon som har en idé om hur jag kan få upp facket? | |
|
Välkommen! Skulle prova att lossa på skruvarna under handskfacket, som håller fast handskfacket. Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Tack för snabb återkoppling! Då tänker du att jag tar bort skruvarna vid "11". Kanske även dra bort list markerad "3" skulle kunna förenkla att jag kommer in ovanifrån? |
|
|
Börja med att släppa lite på skruvarna, märks om det går lirka upp den genom att röra på hela handskfacket. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Gjorde som du sa och lossade skruvarna lite grann. Lyckades då öppna handskfacket! Men till min stora besvikelse fanns det inget spännande inuti. Dock kan jag konstatera att den högra låsvingen inte svarar ordentligt när handtaget dras upp, därav strulet. Stort tack för hjälpen och tipsen "Sverige" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.