AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.937

Varf har autopower den här annonsen

Tjena,

Ifall ni anser att inlägget ligger i fel forum får ni gärna flytta det.

Som rubriken säger, varför tillåter autopower den här mindre seriösa
annonsen?

Länk
Vet inte exakt hur det fungerar, men det är Google som köper annonsplatser här och ansvarar för de annonser som visas.

Jag hade själv synpunkter på en oseriös annons för en mobil bredbandsrouter, en annons som dessutom visades (mig) onödigt ofta. Jag blev rekommenderad att kontakta Google om den.
Det kändes ju som ett lagom bra förslag... :( Att maila Draken, alltså, och hoppas på att etiken skulle segra över pengarna? Hos ett amerikanskt företag?

/Lennart
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Jag har också för mig att Autopower säljer en annonsplats till en annonsgrossist, som sen placerar ut vilka som helst annonser som de sålt. Skulle tro att dessa bluff-annonser för Bitcoin tyvärr betalar rätt bra.
Tjena,

Tack för era svar.

Personligen tycker jag att bluff annonser inte platsar på en seriös sida som autopower, framstår som oseriöst tyvärr.
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Det håller jag helt med om - men om du tittar på facebook så flödar ju det över av bluffbedrägerier om exempelvis Bitcoin.
Hej,

Tycker inte att det är mer ok för det, alla har ett ställningstagande ansvar oavsett allt egentligen, som inte detta fall att inte medverka
till att stödja och eller profitera sig på scam annonser.
Ointressant vad facebook gör.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.