AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.316

Bilder nya 5:an

Sida 2 av 3
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
Vad som förvånar mig är att de har helt släppt den där lite elaka blicken som alla BMW har haft sedan e12:an, den är borta nu. Nu ser den mest förvånad och lite dum ut...
Be
109
Beemer
520i E39
Tycker att den ser jäkligt läcker ut på utsidan. Interiören är jag mer tveksam till, verkar vara en blandning av en gammal 2002:a (inget ont om dem i övrigt:-)) och en Volvolastbil från 70-talet.

_Johan_: Håller dock med om att den inte ser lika aggressiv ut...
M3_BMW
Tycker den är helt okej utvändigt, invändigt är den lika ful som 7 serien (E65). Men den dagen man ser nya 5 serien live så kan det vad att man ändrar uppfattning när det gäller intriören också.

BMW M bilar, när du älskar att köra.
sebbe_bmw
Det var nog det värsta jag sett!

Sebbe
nofx16:
Håller me om att audi oxå kanske börjar tappa i formgivning,men MB är riktigt snygga nu...

Fattar inte varför bmw ska göra om bilarna när dom ändå säljer så bra,är ju bara bygga om bilarna när man börjar tappa försäljning...eller hur?
Nåt som är rikigt bra av de nya är att de ska komma "turbo"...äntligen bmw!!!
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
LazerEye:
Troligtvis för att dom börjar se omoderna ut.
Ähhh! gör dom inte alls,kan ju göra om lite grann i designen,men inte en helt ny typ utav bmw...dom nya är ju så stora å gubbiga...!
acey:
Tycker inte du dom bmw som tillverkas just nu är mkt snggare än dom som kommer om typ 2 år?
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Vet inte hur nya 3 serien kommer se ut men nuvaranda känns väldigt omodern. Tycker nya 5 serien ser bitvis bättre ut än den nuvarande. Man vet ju som sagt inte hur dom kommer se ut i verkligheten. Jag tycker inte nya 7 serien är så råful som många vill ha den till.
Kolla bara på den nya M5:an som den troligen kommer se ut,och om du jämför den me dagens M5...vilken är snyggast? dagens E39 M5 såklart enligt min mening....
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Inget är nog klart med nya m5an och jag väntar med att ge den omdöme förens jag sett den "live".

Mercedes har vissa bilar som är lysande men tycker nog deras nya C ändå ser ganska tam ut. Nya Z4an är klart snyggare än gamla men ändå ingen kanonroadster.
jaja...vi får väl vänta å se till de e 100% säkert hur dom kommer å se ut å sen börja lägga ut våra åskiter...eller va säger ni??
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Tycker att såväl E65 som Z4 är oerhört vackra bilar. Har ganska höga förväntningar på E60, och har en känsla av (och hoppas!!!) att detaljerna på slutprodukten kommer skilja sig en del från de där bilderna.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Jag tror det lazereye. Men bmw ägare är ju kända för att hålla kvar vid det gamla.

ps. Varför sålde du m3an?
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Jag tror att de bilderna är ganska nära det slutgiltiga resultatet. Jag gillar den och samtidigt inte. Touringen ser schysst ut. Jag håller med andra talare om att det är synd att Baaanger har slopat BMWs patenterade aggresiva look, framifrån sett :(
Tycker också att linjerna framifrån sett påminner mycket om Volvo S60.

Men visst, jag tror nog trots allt att jag kommer att få ett visst habegär när den släpps iaf!
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Jag tycker den ser riktigt snygg ut:)

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Är inte det där en Audi med Peugeot-bakljus??
Jag har sett andra skisser på nya femman, den var mycket snyggare på dem bilderna, iaf bakifrån.
I samma artikel där jag såg de andra bilderna stod det även om en ny 3-literssexa med dubbelturbo, effekt 285 kW, som skulle debutera i den nya 5-serien. Någon som hört nåt mer om den??

Men det var bättre förr, tacka vet jag E28:an!

MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541
acey:
M3:an blev för dyr att ha av vissa anledningar,kom nästan en tår i ögat när ja sålde pärlan...om man får råd me en igen tvekar ja inte en sek

Nisse:Japp,de kommer att komma en 3,0 me dubbelturbo,´har för mig att dom skulle komma till -04:orna....coolt att bmw ska börja me turbo igen...
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Är det din ICQ i profilen? Inte dåligt att vara 18 och ha en E46 M3a :)
-RW-
Inte precis vad man hade väntad sig:(
Visa användare
879
mageng
528iA -99
Jag tycker sedanen var snygg men touringen är för lik audi a6. Jag har sett andra bilder där nya 5:an liknar en "lillsjua". Jag hoppas för min del att BMW håller sig ifrån turbo i bensinmodellerna.

PS robertgustavsson, din hemsida rockar....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.