|
|
|
|---|---|
| har funderingar att mont turbo i min e 30 b6!! kan man mont 745ans grenrör å turbo för mod effektökning.tacksam för tips | |
|
Man ska inte svära i kyrkan =( Mitt råd är att låt Alpinan vara och köp en vanlig E30 och lek med! _____________________________________ Länk |
|
|
Vad är det för B6 du har är det en 3,5 kan jag köpa den av dig istället HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD |
|
|
hamann rules: Polaren har en B6'a till salu. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: Vad e d för B6:a? 3.5l? Bilder? Pris? Tack! //Matte |
|
|
Det är en B6 3.5 (-89?) fyradörrars. Vet inte så mycket om den, tyvärr. Är du intresserad kan du maila mig på: ticco@ticco.com så får du hans nummer. //Ticco www.ticco.com |
|
| det är en 3.5a och den är inte orginal pga gammla stöld skador. inredning är ersatt av 325 .just nu vill jag inte sälja den är för skojig för dom pengarna!! men vill ha info ang turbo 745an anläggning?? | |
|
Tjena, sorry off-topic men söker febrilt efter m30 Alpina-motor 3,5 lit. Nån som vet någon? /Esa -------------------------------------------- Söker trimmad M30-motor, helst Alpina B10 3,5 lit |
|
tqs |
Kanske bättre att snoka rätt på en hel motor från en 745 och byta till den. Sen är det bara att lyfta tillbaks ursprungsmotorn om du skulle tröttna. Ganska troligt att kompressionsförhållandet i Alpinamotorn är föga turbovänligt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.