|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som vet hur snabbt en M5 3.6 ska gå på 402Meter? Tänkte bara ha något att jämföra med..... Mvh Patrik | |
|
Körde 14.47 med en 91a jag hade. jimpa |
|
|
Undrar vad en M5 3.8 -92 gör på 402m? Min 327 Touring gjorde 14.26 sek på 0-402m (Tullinge) Hoppas att M5an går bättre...skall köpa en sådan till helgen. bengan |
|
|
nog ska en 3.6 göre typ 13.** för så seg är dom ju inte eller i alla fall en gode låg 14.** Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M när ska bmw sparka ner audi från tronen och ta över superstage då |
|
| Min gamla 3.6 körde jag på 14.77s. Den vägde ju över 1800kg utan mig i och ytterligare 100kg med mig så det är inga lätta pjäser. | |
|
Ok. Jag har lyckats komma ner på 15 sek, men så har jag bara kört strippen en 4-5 gånger , testade i Lördags i ösregn och 5 grader varmt, då blev det en halvsekund till. Har tagit bort sista ljuddämparen och f-n vilken skillnad det blev i väggrepp, släpper loss säkert 3ggr lättare nu än innan, ljuddämparen är ju gjord i lättmetall direkt ......... Mvh Patrik |
|
|
........INTE gjord i lättmetall direkt ......... Mvh Patrik |
|
Alpina_NOS |
12,98 alpina b6 ;) |
|
15.25 med 735 S7 Går kanske fila till lite till om man vill tukta med fullgasväxlingar osv..men gillar inte sånna saker på en sån bil. |
|
| Vet ingen som kört 3.6:an under 14 s....och jag har sett ett gäng 3.6:or på strippen. | |
| En 3.8:a som går bra kör man under 14 med lite träning.Har gjort 13.42 med min.(mappad i och för sig) | |
|
Ivar, Det var ju förra året! Det räknas väl inte i år... ;-) Hur går det med spåren efter konbanekörningen? |
|
|
Mäkinen> Tänkte åka ännu snabbare i år! Men jag sket i det ;). Jorå, får allting + lite till fixat på försäkringen. Bilen kommer va i topptrim till nästa säsong. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.