|
|
|
|---|---|
Agge |
Någon som vet vart man kan hitta parkering för vinterförvaring runt Stockholmsområdet till ett rimligt pris? Tack på förhand //Agge |
| Instämmer i frågan!!! Börjar bli akut nu.... | |
|
Jag har just sagt upp en garageplats inne i Stockholm till den sista oktober, garaget rymmer 25 bilar och dom har precis bytt lås, är ett bra garage och en bra plats. Damen som har platsen nås på 073-983 44 90 eller 661 11 21, priset som jag betalat är 1.800:- / månad. |
|
| För övrigt kan ju vara kul att veta att hon heter Maud Hedström ;-) | |
|
Ni kan maila mej privat.... /Bimmerman |
|
|
Lite OT, men vilken tur att man inte jagar garage i Sthlm... 1800:-/månad?? Jag pröjsar 310:-/månad för en bra garageplats... Inga sura miner nu va?? Menar inget illa, men ville bara framhäva vilka enorma skillnader det är på en storstad och en "håla"...: o) Inte bara prismässigt och defintivt inte bara fördelar med att bo på en liten ort. Stockholm är en fin stad som man besöker alldeles för sällan tyvärr. /Kidde V8:an saknad... och snart blir det V6:a istället:o( |
|
|
Håller med dig, det är totalt rubbat med 1.800:- / månad, men tyvärr är det relativt normalt i Stockholm, vet dom som betalar 3.000:- / månad i den här hålan. Det finns inte många fördelar med att bo här, men nu råkar jobbet finnas här, så vad göra? |
|
|
800:-/kvartal och då har jag plats för fyra bilar... /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Jag betalar 700kr från sep. till mars. Helt ok enligt mig. M5 I LOVE Länk -=$¤CimmenpoweR¤$=- Snart i din stad.... |
|
|
Hittade den här länken och kunde inte låta bli....jag betalar 1000spänn för mitt garage...golvvärme, aerotemper, kall-varm vatten..tryckluft, 220-380volt ca 130kvm,larmat...och är SJÄLV i lokalen! MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
för 3000:- hade ja slängt ut alla mina möbler i byggt en port i väggen på mitt rum nästan ju ;) ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| shurgard?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.