AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.236

Sälja 535d Touring Xdrive 2014

fe
1.671
ferlin
Audi Q8 e-tron
Meckar i en 530xi E61 och en 320d -07 (EPA)
Kort och inte nödvändigt intro men ändå: Har en dotter som rider och ska bli med hästtransport, går säkert bra att dra med 535:an men...får dra 2000 kg och med kärra + två hästar blir det nog tyngre än så = villhöver större bil. Inte 100 bestämt men lutar åt det. Tittar på Audi Q7, har fått ett onyttigt sug efter den bilen, komfort och utrymme lockar.

Vad tror ni jag kan begära för min bil, info:

M-sport, alpinvit, 13 900 mil, navigation professional, adaptiv farthållare, sportväxellåda, m.o.k-värmare, dragkrok, hifi-högtalare, helljusassistent, sportstolar i skinn m kontrastsöm, s.o.v-däck (nya Goodyear Eagle F1 sommar och fina vinter Hankook ipike rs på 18 alu). mm mm. Servad på BMW till 10 600 mil därefter av mig, alla kvitton finns. AdBlue-systemet repat, luftbälgar bytta vid 12 800 mil, stor service vid samma miltal, EGR-kylare bytt på aktion från BMW, nya drivaxlar fram, olja bytt i fördelningslådan. Bilen är väldigt fin, inga skador, och går kanon. Har ägt den i snart 3 år, privatimport från aukt BMW-återförsäljare av mig vid 9 200 mil 2017-11.

Blivit bjuden ~230 000 i inbyte, vad kan jag begära om jag säljer den själv?
fe
1.671
ferlin
Audi Q8 e-tron
Meckar i en 530xi E61 och en 320d -07 (EPA)
Den uppmärksamme har säkert sett att den ligger ute på Powerbörsen, har inte annonserat på Blocket ännu. Måste bestämma mig 100 och ville pejla in hur jag ska lägga mig i pris, tycker (såklart 😁) att jag ligger hyfsat rätt men tar ju gärna inspel.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.