|
|
|
|---|---|
|
Snubblade över detta: Nu har jag t.ex. lärt mig lite om att klä om innertaket, det går att få ut genom bakdörren på en iL även om det ser tight ut :) Bra att veta tills när det är dags. // Magnus | |
| Riktig rysare det där med bakrutan och ventilkåpan..... | |
|
Igenkännandets glädje! Läckert! Tack för tipset! /Lennart |
|
| Han är underbart smårolig hela tiden också och det är snyggt klippt. Hela Sretens kanal är bra innehåll. | |
|
ja, toppen, mycket bra information utan alltför mycket bilder på sig själv Noterade i denna men även inslaget om e46:n att han påstår att 'alla' bilar i tyskland är rostiga - alla begagnade menar han väl, men ändå Matthias |
|
|
Och idag hade jag stor nytta av hans Dubai part 2. Bytte packningen runt iaxeln för växelväljaren i lådan. Försökte först med vanliga verktyg få bort den gamla men gav upp och följde hans exempel. Dra i en skruv i resterna och ryck loss med tång. Ca 20 sekunder in. Jag bytte även på andra sidan lådan, där elektroniken sitter. Satt inte lika hårt men där blev det en skruv. Han förtjänar all cred. Väldigt lite fokus på sig själv, befriande jmfrt med alla andra selifekåta youtubers. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.