|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vill bara säga hej och tack för ett underbart bra forum. Har läst det i ett par månader och redan fått mycket bra tips. Efter några magra år med en SAAB 900 -85 :( så har jag äntligen skaffat en BMW. Livet leker igen! Verkligen roligt att ett så bra forum som detta finns. Hoppas att jag kan bidra med något i framtiden. Det blir ju alltid lite pyssel med en så pass gammal bil, men allt funkar än, trots 26000mil. Går som en dröm. Vänliga Hälsningar Rasmus | |
|
Välkommen Rasmus. Tror inte du behöver pyssla så mycket med din 535'a. Pappas 535 -89'a har gått ca. 40.000 mil, och går som en klocka. Motorn verkar vara outslitlig. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
Richie L |
Välkommen! 535:an är en underbar bil =) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
| Jag hoppas att du ska trivas med din nya bil... ocg att du har tagit ditt förnuft till fånga ;) | |
|
Välkommen Rasmus, Kom precis hem från SBP. Inte en minsta lilla anmärkning, tvärtom var "kontrolisten" mycket nöjd, nästan förvånad:-) Har snart 24k på mätarn, går som en dröm... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.