|
|
|
|---|---|
Danne Umeå |
Tjena. Har konstaterat på med annan bil att alla lampor på släpet funkar som dom ska 4p från 2017 13 polig kontakt. Men när jag kopplar den till min e60 så vägrar blinkers och bromsljus funka. Jag provade byta 13 poliga kontakten på bilen utan att det blev någon skillnad. Någon annan som haft detta problem? |
| Det är inte LED-lampor på släpet va? Är det vanliga glödlampor klarar inte modulen av det. | |
Danne Umeå |
Det är både led och vanliga glödlampor. Positionsljusen bak är 2 trådade så en lyser konstant och den andra när man bromsar. Blinkers är bara vanliga glödlampor. Vad finns det att göra åt det? Långt ifrån alla släp är ju enbart led |
|
Jag har haft samma problem. Bytte 13/7 adapter flera gånger, men det var alltid något fel. Gammalt släp, så jag drog om all med ny elsats. Fungerade ändå inte helt med vare sig e61 eller f07. Har nu en Volvo och då funkar allt. Matthias |
|
|
Jag bytte de glödlampor som det finns LED-varianter till och det löste mitt problem på e60. Annars kan du ju dra ny el i bilen, Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.