|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har införskaffat mig en 335 E92 årsmodell 2007. Acn funkade inte så lämnade in bilen på ac-service och verkstaden konstaderade att ac-slang/röret behövde bytas (den på högtryckssidan). Någon som har gjort detta själv och kan förmedla om det är väldigt svårt/meckigt, hur mkt delar behöver tas bort etc? Tack på förhand! | |
| Ingen som gjort detta jobb? | |
| Inte gjort detta jobb själv, vad ville verkstaden ha för att göra jobbet? Material respektive arbete? | |
| 4300 ink arbete, material och fyllning av gas, så kanske inte är värt att dona med det själv.. :) | |
|
Bara "fyllningen" går väl på typ 1300-1500 kr hos en större verkstad, vilket du måste göra även om du gör jobbet själv. Då återstår knappa 3000 kr inklusive material...jag skulle låtit verkstaden göra det jobbet, så har du ju garantier på allt dessutom! Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Röret är ju inte gratis och 4300 är helt ok för det jobbet på verkstad. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Sant! Kan dock hitta ställen som fyller gas för 6-700 där jag bor iaf. Tack för er input |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.