|
|
|
|---|---|
|
Hej Dottern har börjat övningsköra och vi har problem med att hitta en bra skylt för övningskörning. Den magnetiska funkar inte på vare sig 530GT eller vår Volvo XC eftersom de har baklucka i icke magnetisk material. Den med sugkopp kan jag inte använda på Volvon då den har solarplexus som gör att skylten inte alls syns. På Volvon har jag skurit en slits i vilken jag kan skuta in skylten, men det är bökigt. På BMW trillar den med sugkopp av efter kort tid. Jag har letat men inte funnit något bättre. Finns det inte någon lösning som passar ordinarie registreringsskylt? Någon som löst det? Matthias | |
|
Sett en del som haft den innanför bakrutan (kombi). Kanske fästa med ett par... Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| Den här takvarianten är bra och synlig för andra trafikanter, Länk | |
|
@Sverige: bra idé, skall titta på det @Kane: också ok, utgår från att den är magnitisk, men håller den i 110? Matthias |
|
| Japp, magnetisk och sitter. | |
| Takvarianten är överlägsen. Syns MYCKET tidigare än den på bakluckan. Inga problem att den ramlar av på motorvägen. | |
|
tack för alla svar Såg att mekonomen haft en variant som sätts på nummerplåten, men den verkar vara borta |
|
|
Om man går in i butik Mekonomen tar de hem varianten som fästs på nummerplåten. Verkar funka bra. Den ersätter listen längst ned och det medföljer en lite styvare skylt med övningskörning med en list på som passar i den man tidigare satt fast på nummerplåten. Nöjd än så länge |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.