|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Härlig läsning 👍 | |
|
Är glad att jag tog hjälp av Jörgen. Allting har fungerat klockrent. Jag har egentligen bara sagt/visat vad jag vill ha, sen har Jörgen i princip skött resten. I början blev det en liten konstig känsla när man inte är "riktigt med" i affären, och får den där känslan när man pratar med säljaren osv.. Men har blivit uppdaterad hela tiden vad som sker, stort som litet vilket gjorde att de kändes jättebra. Nästan som att vara med på resan ner. Förutom att det är roligt att ha en ny bil, så har dessa dagar varit roliga och spännande med allt som hänt. Tack Jörgen! |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
haha.. Jadu Abbe, man får vara med om något nytt varje gång. Men att säljaren tar med sin Mamma i prisförhandling var ju en upplevelse. Haas. Tack själv.. Det var ett nöje, och det blev väl typ 1000 meddelande fram och tillbaka :) Och blir några till innan du fått Svenska skyltar. |
| Kul! Vad blev det för kärra?! | |
|
@Jörgen Lycka till med att få svenska skyltar....tror Postnord sover på dom... |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Stark Industries: F31 330d M-sport lanab: Ja du har ju haft lite otur, hoppas det går som vanligt här. |
| Hämtat tre bilar där. Underbar känsla. Kom hem senast förra veckan från munchen. Kolla på objektet, kolla på ägarpappret för att se hur många ägare och ifall det är import. Ta en koll på chassienumret och betala ifall bilen känns bra. | |
|
Skön story! Kul att det fixade sig men bar det verkligen någon speciell business att köpa 330d där. Var det så speciell spec? Har du export kontakter också Jörgen? /Anders |
|
![]() 2.226 530d G31
Med känsla, det vara inte för att göra business, varken för han som köpte den eller för mig. Jag tog knappt betalat för jobbet, och då var jag borta 55h. köparen hade letat länge, och ej hittat något objekt. Det råder ju brist på beg bilar i Sverige just nu.. Kompisen satt ut en MB CLA för 225Tkr idag, 1h, var den såld, utan 1kr i prut. Ang Export, nja... Är det gamla bilar, typ volov PV /MB eller dylikt från 50 talet, så ja. Men jag har exporterat bilar, men inte så jag kan ringa till någon och säga köp denna.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.