AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.018

Välja bort utrustning ur Utrustningspaket

Visa användare
308
igelkotten
BMW M550i individual -21
Alfa Romeo Gt 3.2 -07
Audi A2 1.4tdi (90hk) -04
Volkswagen Transporter T6 -16
Håller på att speca ny bil och undrar om någon har positiva erfarenheter av att välja bort utrustning som ingår i ett paket. Just nu är det bra kampanjpris på Ultimate Edition men jag skulle väldigt gärna slippa att ha mörktonade rutor som ingår i paketet. Säljaren verkade tveksam. Är det någon som lyckats med det tidigare och kan hjälpa mig vore jag tacksam.
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
Allt går, dock kan det blir mycket dyrare..BMW har Indv, där kan du ju få saker gjort som få ditt namn i stolar eller instegslister, så det är klart det går.
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Min erfarenhet är att det är svårt. Har de byggt ihop ett paket så kan man inte plocka alla delar utom en och få kampanjpriset utan då får man plocka delarna separat samt betala ordinariepris och det vill man ju inte.
Visa användare
308
igelkotten
BMW M550i individual -21
Alfa Romeo Gt 3.2 -07
Audi A2 1.4tdi (90hk) -04
Volkswagen Transporter T6 -16
Jörgen: Individual är jag väl förtrogen med men tror inte det går att applicera i detta läge när det handlar om att välja bort ett tillval som inte är standard. Är nog en annan sak om man vill välja bort en utrustning som är standard.

Får höra mig för vad det skulle kosta att i efterhand byta ut sidorutorna och bakrutan.

Grelle: Tror också det är svårt men hade kanske varit enklare om någon tidigare provat och lyckats som man kunde hänvisa till. Annars får jag försöka bli den förste..
sa
275
sarli
I4 m50 G26
Lyckades inte heller att ändra i innovation. Ville inte ha display key utan den vanliga, men kalla handen (från den annars mest tillmötesgående säljaren).
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Säljaren kan inte göra något. Det är produktavdelningen på BMW Sverige som bestämmer vilka utrustningskoder som ska ingå i ett paket.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.