|
|
|
|---|---|
|
Var köper man neon till under bilen?? M.V.H //Fredde | |
|
danmobillity(.se?). Brukar ha reklam i Bilsport osv. /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Länk Mvh / Malte |
|
|
Jag tackar för svaren men jag vill ha RIKTIGA grejer inte någon skit om inte håller en vecka!!! det vet jag av erfarenhet från danmobility!!! Mera svar tack M.V.H //Fredde |
|
|
Vag vet att Autostudio har neonrör men dom e inte längre än 16" och kostar 600kr st. Jag va på en hemsida fär tre veckor sen då såg jag kitt med två långa och två korta rör för 2800kr tror jag. Tror att de va MH styling eller nått. Länk Mikael Melander Re5pect 4 M5 |
|
|
Hittade neonet www.mhstyling.se klicka på "till din bil" osv. sen är det längst ner. PRIS: 3995kr =( Re5pect 4 M5 |
|
|
OK tack Melander ska kolla där!! M.V.H //Fredde |
|
KalleBooy |
Länk bil neon och annat ska själv göra en neon skylt för HEMMET (BMW) samt planer på lägga under bilen |
KalleBooy |
Bilneon kan fås i valfri färg & längd, helt efter dina önskemål hos Länk dom tillverkar dem på beställning, med en leveranstid på 1-3 veckor. Vanligtvis är det en "STANDARDSATS" som man monterar för full effekt. ( 2 st sidorör samt fram och bak.) |
KalleBooy |
MÅTTA RÄTT.. OCH DE KANSKE INTE SÅ KUL ATT LÅTA AVGASSYTEMET BAK SMÄLTA NEON-RÖRET = MONTERA RÄTT |
|
KalleBooy tackar för dina svar ska kolla där!! M.V.H //Fredde |
|
|
I västerås finns NORDISK NEON... Det är grymt bra att jobba med och bra priser. Bengan |
|
| Bengan har du någon hemsida till dom eller tele nr?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.