|
|
|
|---|---|
| Ej fungerat på några dagar nu, otroligt irriterande när man letar nytt och är van att kolla spec snabbt o smidigt. Nån med tips på annan sida? | |
| Ja sjukt jobbigt, köpte precis en bil och det var jobbigt utan. Undrar när der hoppar igång igen. | |
| Nu funkar det för mig. | |
| Finns ju många andra VIN-decoders. Var ett tag sen jag letade men har för mig att jag hittade nån som var bättre än mdecoder. Kommer tyvärr inte ihåg namnet. | |
| 4dy: Kul att du hittat en som är bättre än Mdecoder! Hur är den bättre? Är det mer utrustning i bilen då? :) | |
| Nej men den klarade några VIN som mdecoder inte fick träff på. | |
| Samtliga vin decoder var nere i flera dagar, Antar att samtliga hämtar data från samma källa. | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Allt kommer från BMW. Och BMW gillar ej detta. De anser att VIN nummer är personuppgifter och ska skyddas enligt GDPR. Jag rekommenderar ringa BMW sverige (08-470 60 00) och fråga om detta (dvs vilka utr koder har denna bilen jag ev tänkte köpa) , gör alla det, kommer de inse att vi alla vill veta detta, och det är tramsigt att det ska vara skyddade uppgifter |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.