|
|
|
|---|---|
|
i mitt garage står en 3.0a som jag blev tillfrågad om jag ville ha,nu skulle jag gärna tackat ja men pga platsbrist så går det nu ej.....bilen är helt okej men många delar demonterade och ligger vid sidan om,kylare,rostfria skärmar,lister FABRIKSNY3.0 motor,lister ja allt..... ägaren kommer inte att göra något åt bilen på VÄLDIGT lång tid han är bortrest om man säger så.......och nu har bilen kommit utanför garaget och står lite vind för våg så att säga (den står inomhus) om någon har intresse kontakta mig snarast för info jens.hermansson@chello.se | |
|
Skämtar du eller? MVH bmwdriver 318is 1988 BMWCS#4324 |
|
"John Drake" |
"Sitter han inne" John Drake.... |
|
Om det är en fabriksny motor så lär du kunna få ut lite stålar för den...??? Ja om jag haft möjlighet att hämta hem den så skulle jag kanske ta den men... Nej tack... |
|
|
nejdå det är inget skämt!!! gick ner idag å spanade å man upptäcker alltid nåt nytt.... skinninredning tex....grejen är den att han som äger bilen skulle på börja"uppfrächningen" sen så blev det lite trubbel med lagen om man säger så......och han blev ut kastad ur garaget och en fin volvo 245 turbo åkte oxå ut......ni kan ju gissa hur länge den fick va ifred.....så redan nu har jag sett att grejjer har tagits från bmw`n men jag vill inte se en sån klassiker bli sabbad,motorn förresten har bara gått 45mil sägs det så den är ju inte annat värd att ta hand om,tyvärr kom tele nummret bort till killen med reg pappren men det går ju alltid att luska fram.och om nån är seriöst intresserad så visar jag vart bilen finns...... |
|
| I vilken stad står bilen??? | |
|
bilen finns i stockholms innerstad |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.