|
|
|
|---|---|
|
En bekant provade i vintras en LED-ramp från Valostore (obs ej produktplacering!) med uppvärmd frontlins på en äldre bil. Kanonbra i blötsnö som ofta kletar fast på alla lampor. Nån som vet hur den ska kopplas på en X3 30e, M-bilar avstår från att försöka! | |
|
Om du vill så kan du komma till Sala så kan jag skriva ihop ett recept* till din bil. Vi håller på för fullt med att färdigställa nästa generations XBB till hösten och letar efter olika bilmodeller att göra testinstallationer på. Just BMW har jag gjort ett tiotal av redan, dock ingen nya X3:a. * |
|
|
Hej! Jag vill också sätta dit extraljusramp på min BMW X3 och bor inte långt från Sala. Önskar starkt ljus men men viktigast är bredden pga risken för viltolyckor på småvägarna. Vad skulle du rekommendera? Vill gärna ha den ovanför regskylten för bästa effekt men kan inte riktigt tänka ut hur det skulle se ut/gå att montera. Hade på min tidigare bil rejäla (runda) extraljus som var kanon. De där som har en ring runt sig när de inte är på (som man får slå av innan besiktning). Tips emottages tacksamt! :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.