|
|
|
|---|---|
|
Har köpt mig ett universalkit som jag ska försöka få in i förarstolen för att få något bättre komfort. Har testkört hemma på kökdbordet med hjälp av en aquariepump och det känns som det ska fungera. Frågan är om det kan finnas någonstans man kan plocka övertryck ifrån som driver det hela? Hur brukar fabriksmonterade svankstöd fungera? Finns det inget så får jag sätta in aquariepumpen men då får jag även sätta en brytare så den inte går konstant. | |
| Har comfort stolar, men är övertygad om att det är mekaniskt och inte luft styrt. | |
| Finns lösa svankstöd, kanske är bättre lösning? | |
|
Har lösa nu. Funkar sådär. Har en tendens att kana ner. Tar även lite för mycket plats när man har barnstol i baksätet. Sedan tycker jag det är lite roligt och se om jag kan:-) |
|
| Förstår din känsla, håller själv på med diverse projekt då och då :) Håller tummarna att du får ihop det! | |
|
Jag har plockat isär en komfortstol/ skrotat den. behåll då vissa roliga saker ur den bla svankstödet hela inssatsen med gummipåsen/Luft sedan en liten pump som fyller den med luft. nästan som du skriver samma princip som aquariepump. Ska kolla i garaget ikväll om jag inte har släng den i samband med renovering av garaget. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.