|
|
|
|---|---|
|
Hej allihopa! Var ute och åkte med BMW:n idag tillsammans med min mamma. Varpå hon tar handsprit på sina händer ( alcogel med en 85%-intig alkoholhalt ) och spiller en relativt stor mängd på mitt vita dakotaläder [ Leather Dakota/elfenbein-weiss/excl.seam (LCFI) ] Bild på skadan kan ses via denna länken - Länk Min fråga till er är således om detta går att reparera på något sätt och vis? Är otroligt jobbigt att se denna skadan på ett läder som man gav 14 600kr för. Har ni några förslag på behandlingar? Eller lär detta bli något man får leva med? Skall efter denna incident lägga upp lappar inne i bilen att ingen form av vätska är tillåten inne i bilen :) Tacksam för era svar. FINNS EN ANLEDNING TILL VARFÖR KUNGEN VÄLJER ATT KÖRA BMW :) | |
| Ser inte så farligt ut. Det kan du leva med. | |
Transocean |
Jag ser ingenting? |
| Inte jag heller | |
| Inom det inringade området så ser man att lädret saknar ett djup i sig - vilket det friska lädret har. | |
| Pröva först att massera på lite läderfett och se om det får tillbaka lite "volym" när det återfuktas. | |
|
Kontakta en seriös rekond-firma - de har garanterat sett den typen av skador förr och vet hur de skall hanteras! Börjar du klydda med diverse medel själv, är risken stor at du förvärrar skadan och gör så den blir svår/omöjlig att åtgärda korrekt... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.