|
|
|
|---|---|
|
E39 540i av årsmodell 1996/6 med m-technik. Vad hade ni gjort med denna skadan. Den upkom från när förra ägaren hade bilen men har inte haft tid att ta tag i det förren nu på sommarn. [img]Länk [img]Länk Göteborgs området. Köpa ny och lackera eller kan man rädda denna så att det blir "bra" i slutändan. Vilka är för och emot en räddning av denna kalibern. Mvh//Joakim | |
|
Vad kostar en sådan på skroten? Bak-delar brukar vara lättare att hitta än front-delar... Du lär ändå behöva lacka plåtdelarna, så färgen kanske inte är så noga. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan B: Jag vet faktiskt inte har inte kollat, kanske man borde göra. Men vill få ut det bästa tänkbara om jag ska ge mig på att "laga" den. Att hitta en m-technik i fint skick på skroten här i Sverige är väl lite som att vinna på lotto... ? eller är dem så pass vanliga där. Hittar bara: Länk Länk Någon som vet vart man annars får tag på en OEM M-tech rear bakstötfångare komplett? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Prata med en lackerare de svetsar och lagar plastdetaljer. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.