AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
785

Hjälp mig hitta min dröm F10 LCI!

Efter att ha letat efter en välutrustad fem serie med LCI utan framgång blev jag omdirigerad av en vän att söka mig hit.

Som rubriken lyder söker jag en F10 med LCI, dvs. årsmodell 2015 och fram med 30d motorn främst. Kan även möjligen tänka mig en 20d eller 35d om det handlar om rätt fordon. Utrustningen jag söker är Innovation paketet med M-sport och värmare som ett krav utöver detta (EDC ett stort plus!). Plinga till i ett pm gärna om ni har en sådan. Finns i Göteborg, men kan tänka mig åka ut en bit för rätt bil om vi kommer överens.
Kan även tillägga att jag var iväg och klämt på en 530d med individual tillägg. Allt var frid och fröjd tills jag upptäckte ett par saker som ägaren inte delade med sig. Blev en sur resa hem efteråt. Några tips på vad man ska vara uppmärksam på med dessa modeller?
fe
1.671
ferlin
Audi Q8 e-tron
Meckar i en 530xi E61 och en 320d -07 (EPA)
Köper du en F10 LCI (kom 2014 btw) med 30d-motorn och endast bakhjulsdrift får du en generellt mkt driftsäker bil. Inga direkta typfel, se till att få tag i ett fint exemplar bara. Lägga ut krokar här kan du göra men Blocket is your friend. Lycka till.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Ursäkta att jag lånar tråden, även jag är ute efter en LCI dock M550d någon där ute som vill sälja sin/Ktav S-såld
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.