|
|
|
|---|---|
|
Tjena, har nya lyktor med xenon. (Sitter xenon org på min bil också) De är pirat från scstyling... Så har jag justerat in höjden på lysena med tändningen på... Å gjort de 2-3 gånger nu.. sen efter en stund så står lysena hux flux för högt igen å bländar....(ganska mycke högt också) Hissade upp bilen idag å kikade på givarna i fram och bakvagn. Dom ser schysst ut.. Man ser även när man slår på tändningen att justermotorerna i lyktorna verkar funka, för bilen höjer å sänker lysena som de ska vara... Lär jag nolla nånting med datorn så bilen fattar att jag ställt ljusen som jag vill ha? | |
|
Jag vet inte om det går att justera så mycket via datorn men du kan iaf kolla signaler från givare mm mha inpa. Jag minns inte riktigt men jag skulle tro att det finns någon återkoppling från strålkastaren om hur den står och kanske det spökar? Jag vet bara av egen erfarenhet att när jag tog ut e39:an på lite off-road körning så slog någon kvist av länkaget till givaren i framvagnen och då stod strålkastarna helt i botten tills det var fixar. (den var murken innan så det räckte nog med ett tjockare grässtrå för nådastöten) // Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.