|
|
|
|---|---|
|
Ledsnat lite på ruttna skärmar i fram så tänkte skaffa nya. Blir dock lite kluven kring alla olika märken/tillverkare som finns på piratmarknaden. Funderar därför lite på hur folks erfarenheter ser ut kring olika märken när det gäller främst den fysiska passformen då det finns en del justeringsmån på just dom främre till E46 (facelift) för att det ska passa in riktigt bra om jag förstått saken rätt. Finns liksom skärmar från några hundra till flera tusen typ, att original hade varit det bästa är lite självskrivet förstår jag. Men billigare alternativen är det som lockar mest med input kring då det glider iväg för mycket i kostnad med original skärmar. Så lite tips, råd, feedback kring piratskärmar av olika tillverkare skulle därför uppskattas. En liten side-kick, är det korkat att köpa hem karossdelar från firmor som ex Autodoc och liknande? Tänker på att dom kan skicka andra fabrikat än man valt om dom vill, känslighet mot fraktskador, fraktkostnader, etc. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Köpte en framskärm på Ebay till min E91 utmärkt passform och ingen skillnad mot original kostade typ 768 kr + frakt nån typ av kvalitetscertifiering angavs. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Du kan köpa färdiglackade på Ebay Tyskland för runt 200 euros, passform bra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.