|
|
|
|---|---|
sebbe_bmw |
Tjena Har fått lite habegär nu igen! Länk Den här bilen verkar vara en pärla! Ngn som kollat på den? Är priset bra, jag tycker iofs det.. Tack Sebbe (snart kanske 850CSi förare) |
sebbe_bmw |
Länk Den är kanske nåt också! Sebbe |
|
Varför inte köpa båda? Skämt åsido, är de inte för gamla för dig? Automat är bekvämt |
|
|
En kollega har en 850 som ser ut precis som den andra du visade (Blå metallic och de fälgarna) Bilen är skitsnygg i just den färgen, kanske för att den inte är så vanlig, svart känns lite väl default på 850 (även om det är läckert). |
|
sebbe_bmw |
Jo visst, nä men en sådan bil använder man ju inte dagligen! Så då kan den vara lite till åren! Helt klart bland de finaste bilar BMW byggt! Finns en Alpina B12 för 75.000€ till salu på mobile.de men det är för mkt pengar! Sebbe |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
check mejl sebbe MVH Hasso |
|
den svarta är riktigt fin kollade på den i veckan nästan bara fina bilar hos den handlaren köp en du ångrar dig nog inte |
|
sebbe_bmw |
Nä jag tror faktiskt inte jag gör de! |
|
Köp den, tycker 850 är grymt snygg. Skön glidare på sommaren:) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
En CSI rockar... köp... ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
sebbe_bmw |
Det gjorde ju det inte direkt lättare för mig när Asken visade mig en sån! Får se vad som händer nu!!!! Sebbe |
| Bilen på Auto Risma, vad är "ovansidan" av instrumentpanellen klädd i för material egentligen? Ser snyggt ut. | |
|
Tjenare. CSI är alltid en CSI. Behöver man säga mer? =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
sebbe: köp denna Länk och ge den den kärlek den förtjänar, så att inget "gangstah" köper den och förser den med 24" fälgar, evo-vinge och ögonlock :'''( Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
ligger Auto Risma på söder? i såna fall har jag varit där... usch vilket sunkigt ställe... hela (källar)lokalen luktade bilskojare å mätarskruvning... /Jonas |
|
|
Jag och tanten skall sälja våran 850 ia 92 så är det ngn som vet ngn som vill köpa så finns den under BMW Säljes, den är svart.... 850 Jaa sån är jag |
|
sebbe_bmw |
Skall undersöka.. Vill ha en CSi helst Sebbe |
| Den ser ju jäkligt fräsh ut... hoppas att den är det med.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.