|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Pimpade ser mycket snyggare ut, originalbilen ser gubbig ut, allt är personlig smak. BMW har väl nästan aldrig varit snygga original eller? behövs sänkning, större fälgar etc etc..., där kommer tex Alpina in med smakfull pimpning.. Min gamla M5 F10 såg för jävligt gubbig ut original tex, störde mig på det länge tills jag tog tag i det, efter det fick man beröm på stan för pimpningen. |
|
|
Ja jag kan iju inte förneka att jag är gubbe.😉 Men jante. Inte riktigt. "Gangsta pimp" är inte riktigt min grej. Det handlar väl mest om tycke och smak. Men jag tror ändå att en massa bling bling begränsar målgruppen. Kolla M8 an irl. 😀😀😀 |
|
|
F11 finns som modellår 2017 med sista produktionsmånad feb-2017, medan F10 har modellår 2016 som sista och sista produktionsmånad okt-16 (japp F10:or producerade jul-okt 2016 är modellår 2016). Den i C10 Mediterranblau metallic är läcker, ovanlig färg dessutom 41st av 3295st tillverkade M550d F11 LCI finns i den färgen. Alltför mycket styling gör en elegant bil billig, ingen hit. Låt det vara eller köp vettiga grejer, Alpinafälgar och liknande och absolut inte någon hemsk superlåg sänkningssats så chassiet tar i vägguppen :( Stephan |
|
|
Vem vill köpa en bil där man plockat bort avgasreningen ???? Har du otur i besiktningen kan du tvingas att regbesiktiga igen med intyg från BMW för att bilen är återställd till original certifierat skick. Det kan bli hur svårt och dyrt som helst och ta ett halvår utan du får köra den på allmän väg igen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.