|
|
|
|---|---|
| Man får även köra om den redan har fått körförbud..Jo jo.. Länk | |
| Om alla skjuter fram det 7 månader så lär det bli svårt att få tid vid jul om alla ordinarie bilen även då ska hanteras? | |
|
Gött - men den informationen lyser med sin frånvaro hos besiktningsbolagen...gissar att de flesta som har bilar inom det tidsintervallet inte har en aning om att de kan få respit i sju månader... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
För mej känns det skönt att någon som kan mer om bilar än jag kollar upp bilen med jämna mellanrum, så jag planerar besikta i ordinarie tid men bra för de som tillhör riskgrupp eller vill vara extra försiktig. Jag kanske inte åker med runt huset och hoppas även besiktningsföretaget håller hårt på att inte har sjuk personal på jobbet. /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
|
Reklampåminnelser om att besikta kommer lika flitigt som tidigare men inga direkta lockpriser ännu, tyvärr. Märkligt att marknaden/konkurensen inte leder till lägre priser, dock har jag sett lite bättre öppettider än på monopoltiden. /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.