|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Hej. har en trasig vevaxelläges givare och tänkte kanske ta tag i det och försöka byta själv. Jag har gott om tid - det får ta den tid det tar. Mekvanan är väl typ HOBBY. Har renovera och bytt t.ex vanos på min X5, cyklonen och det klarade jag. Frågan är om det är "svårt" eller om man behöver specialverktyg för något steg? Eller om det finns några "hålla" tunga rätt i mun steg? "Jag klimatkompenserar din miljöbil med min bensindrivna SUV" BMW CS #05XXX |
|
Kika på newtis.info ser inte ut att vara särskilt svårt. Länk |
|
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Ahh. Juste sida. Den är nyttig att veta om för mina andra bilar också. Jag provar och fixa det själv - kan ju bara gå fel men jag säger som Pippi "- Det har jag aldrig provat tidigare så det klarar jag helt säkert." :) "Jag klimatkompenserar din miljöbil med min bensindrivna SUV" BMW CS #05XXX |
Update. Gick att ta undererifrån. Tog 45 min totalt. "Jag klimatkompenserar din miljöbil med min bensindrivna SUV" BMW CS #05XXX |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.