|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har köpt en fungerande BMW Reverse RDS radio, men uppstod lite problem då radion kräver en fyrsiffrig kod, som dessvärre inte kom med när jag köpte den. Förra ägaren kommer inte heller ihåg denna. Kan man få fram denna kod på nått annat sätt? Serienumret på radion är: BP4836S3820076 och delnumret: 7644836340 Tacksam för hjälp. | |
|
BMW kan kanske hjälpa dig? Men eftersom det handlar om ett stöldskydd, måste du ha en bra dokumentation, dels på ditt köp dels antagligen VIN på donatorbilen för att BMW skall kunna plocka fram koden. Fast det är bara en gissning. BMW vill kanske veta ännu mer. Och kanske de inte ens kan.... Fast förre ägaren, om ursprungs-, kanske kan leta ett varv till? Koden fanns antagligen på en etikett inklistrad i servicehäftet eller instruktionsboken. /Lennart |
|
|
Det finns lite olika tjänster för detta, inget jag har provat men detta kan vara ett förslag: Länk @lenwib jag har skickat powerpost till dig :) |
|
|
Stefan85: Du har svar! :) /Lennart |
|
| Tack, ska kolla med BMW, annars får det kanske bli att försöka få fram den vi nån sån där sida. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.