|
|
|
|---|---|
|
Jag var medlem här för 15 år sedan men hittar inte mina inloggningsuppgifter så jag fick skapa ett nytt idag. Hur som haver så införskaffa jag en BMW 330i M-Sport från 2017 (vit) och jag fundera på att modda bilen något. Först hade jag tänkt byta grillen och sidospeglarna mot helsvart (glans inte matt) och sekundärt montera spoiler på bakluckan och även den i svart (glans inte matt). Nu kommer frågan till er experter i detta forum. Vad bör jag köpa och från vem är rekommenderat? Jag behöver inte någon BMW original och alla delarna är i plast idag så jag tänkte det skall vara samma på mod delarna också. Hade tänkt mig kring ca 4k för allt om ni inte tycker att alternativa delar i denna prisklassen inte kommer att se så trevliga ut efter några år. Som sagt jag är öppen för alla kloka förslag. Jag notera att jag inte kunde lägga till några bilder så jag länkar till en bilannons som har grill och sidospeglar som jag kan tänka mig så att ni har något att gå på. Bakspoiler är lite svårare då det finns så många att välja på men jag tänkte mig en mindre modell som inte sticker upp för mycket dock inte den lilla som fanns på E46. Länk | |
|
Tjena, Det jag tänkt fixa på min f34 är chrome delete(utvändigt och invändigt), svarta njurar, tona rutor, tona alla lyktor, svarta bmw emblem samt har du ambilight ljuspaket kan du köpa plast stripes som du sätter på dörrarna som förhöjer detta ljus(se länk) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.