|
|
|
|---|---|
|
Är det möjligt att streama musik via bluetooth modena e90 proffessional cd jag kan använda telefonen via blutooth och prata , tänkte om man kodar IN TEX 6NS art nr 6512926346801 | |
|
Jag vet inte om jag har uppfattat dig rätt men visst går det bra att låta telefonen skicka sitt ljud till musikanläggningen i bilen. Jag har t ex låtit telefonen ta in en nätradiostation m h a mobilt bredband och sedan avlyssnat denna radiostation i bilens musikanläggning. Vänligen Näckrosen I rather go ponding |
|
| Jag kan prata i telefon via blutoothe men inte strema musik | |
| beror på utrustning, vissa går bara koppla samtal, och vissa går både samtal och strema musik via Bluetooth | |
| Det krävs Combox för att kunna streama musik. | |
|
Inte bara det, det krävs rätt sorts combox. I E-serien sitter det ”fel” combox i som bara klarar telefoni. F-serien har ”rätt” sorts combox. Ett enkelt sätt att kolla om bilen har combox är att titta i taket efter en sos-knapp. Har bilen det så finns det combox i den. Saknas knappen så lyft på mattan i bagaget. Sitter det en silvrig box bredvid säkringsdosan så är det comboxen. Då går det att koda så du får musik streaming. 3:dje alternativet är om du har nbt navi, isåfall sitter combox inbyggt i enheten. www.facebook.com/bimmerkodning |
|
|
Jag har bluetooth i min E91 för mobilsamtal, inte musik streaming. Löste det genom att köpa en sån här, har funkat kanon än sålänge Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.