|
|
|
|---|---|
|
Enligt rubrik test av Porsche Taycan 4s launch control, de är vassa från stillstående dessa elbilar...men ljudet... Länk => | |
| Coolt ljud! | |
| Taycan har en andra växel så den håller prestandan uppe även i högre farter. | |
| @ 4dy => det visste jag inte men den gick grymt bra ingen avmattning. Fick köra den några timmar och körde hårt den bara malde på. | |
|
Samma bil fast 0-100km/h och UTAN launch control. Länk = |
|
|
8 sekunder vettigt innehåll och 50sekunder tjat om prenumeration och tämligen fula effekter. Du är inte riktigt på rätt plats med fördelningen tyvärr. Orkar inte se dem som de är nu. Nu kan du välja mellan att bli sur eller försöka ta till dig vad (förvisso bara 1) tittarna tycker ;-) |
|
|
@löwet Nejdå, blir inte alls sur all feedback är bra feedback bara den är konstruktiv. Tyvärr är det inte så lätt att skapa tillväxt om man inte lägger själen i detta vilket jag inte kan, är korta små klipp oftast och hatar att stå och prata inför kamera. Tänkte inte på det, är en mall (enligt youtube experters råd) och jo den blev väldigt oproportionerlig men det är faktiskt lite mer om bilen ;-) än så naä skämt o sido... Tyvärr kan man inte editera så mycket i youtube, men jag har trimmat bort introt "den blåa". Kanske lite bättre nu? Kan även trimma bort slut animationen med kanlens namn, skall jag även trimma bort det? Om en av dem skall behållas, blå eller den på slutet, vilken i såfall och skall den läggas först eller slutet? De fula effekterna, är det den blåa intron du tänker på? |
|
|
Mycket bättre! Det är främst sektionen mellan 20s och 30s som jag nu tycker borde ligga i slutet. Efter själva "eventet" kan du lägga in rätt mycket om du vill, det är främst att man inte vill se en massa "annat" innan själva huvudmomentet i filmen. Man tröttnar oerhört fort på youtube helt enkelt. Tålamodet är kort, finns ju så många andra att välja på. Vet inte exakt om du klippt om eller postat upp nytt men det är i alla fall den länken jag tänker på |
|
|
@löwet Tack för att du kikar och återkopplar! Yes, den som du länka till är den jag redigerade bort det blå, klippte bort det. Tyvärr är det så mycket man kan editera i Youtube. "Experterna" säger att man skall ha den innan då ingen tittar på slutet haha, jag gör likadant när jag tittar men håller med att det blir för mycket innan. Provar nästa film att flytta bort den "rösten" om prenumeration dvs den som ligger mellan 20-30 sek och lägger som ljud efter själva "huvudmomentet" dvs under slutanimeringen istället för "paus" musiken där. Intro i början, skall jag skippa det helt och hållet? Eller behålla den blå fast korta ner kanske till 5sek? |
|
| Jag tror att "experterna" är snett ute helt. Man kommer inte prenumera för att någon i filmen säger det utan för att materialet är intressant och välproducerat. Kan inte komma på en enda kanal som jag följer av någon annan anledning. Det är inte för att det är svårt, eller att man glömmer klicka, som man inte prenumererar. Men lägger du ändå en sån typ av uppmaning i slutet så tror jag inte det skadar i sig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.