|
|
|
|---|---|
|
Hade tänkt sätta in ett par 6x9 i hatthyllan på min e30 -88!Har kollat lite och det ser ut att vara ont om plats :/!Får de plats ett par 6x9 där utan att göra nåra ingrepp i plåten? //Valde de enda rätta som första bil, nämnligen BMW :) | |
| Bygg en liten distans i MDF så att de kommer upp ca 20mm så får de plats efter lite karvande i tyget i hatthyllan.. | |
|
Ok,tack för tipset johan :)! //Valde de enda rätta som första bil, nämnligen BMW :) |
|
|
Du kan köpa mina distansen annars om du vill. Jag har ett par liggande färdiga att montera. Har suttit ett par JBL 6x9 i dem. //Johan dreiachtzehnis |
|
|
hur mkt ska du ha för dom då? //Valde de enda rätta som första bil, nämnligen BMW :) |
|
|
Hm.. i min 318iS sitter det två stycken 6x9 i hatthyllan och jag har då ingen distans.. sitter fint där.. klarar plåten, och vad jag har sett så har inget gjorts mot plåten för att göra plats.. så, med planering ska det nog gå utan större ingrepp. :) --------------------- .. vassast på ön.. ;) |
|
|
Jag fick då inte plats med mina högtalare utan modifiering av hatthylla. Beror ju på hur stora magneter man har på högtalaren också. Men är det inget billigt skit man har så brukar magneten vara för stor för standard hatthyllan. Får jag 80kr +du betalar frakt så skickar jag dem så fort jag kan. De behöver en omgång valfri färg, nu är de mattsvarta... //Johan dreiachtzehnis |
|
|
Kollade lite hastigt på dom (har inte tagit ut dom) och då stog det 175W, det jag hann se innan jag fick ryggsmärtor.. Kan ta mig en sväng ut imorgon och se vad det är för modell osv.. --------------------- .. vassast på ön.. ;) |
|
|
JBL är det, kan jag ju tillägga.. slipper skriva det sen. --------------------- .. vassast på ön.. ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.