|
|
|
|---|---|
|
Gjorde en keramisk brilliant care behandling på pärlan igår på jobbet *Ordentlig tvätt av bilen,samt borttagning av flygrost och tjärprickar *Lera bilen *2 stegs polering *Pre-Wipe *Brilliant Care keramisk behandling *Aquapel Rutbehandling *Skinnrengöring+impregnering lite bilder,för den som vill se Länk | |
|
Ser otroligt bra ut men ett par mysiga tygmattor skulle göra susen ;-) Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
| Tack Ola, har beställt bmw org svarta velour mattor :) | |
|
Bra där! Mvh Ola |
|
|
Fint! Hur blev det med nya mattor? Vad kostade de? --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Hej Tack Köpte på tyska ebay Svarta velour mattor för ca 600 kr inkl frakt |
|
| en ny knopp skulle vara pricken över i et :) | |
|
Knopp, vad menar du? Om du syftar på en av bilderna, så titta efter ordentligt, eller Skaffa glasögon :) Den speglar sig mot trädkronorna utanför därför den ser kanske repig /sliten ut Men på en annan närbild så ser du hur den ser ut!!! |
|
|
Knopp, vad menar du? Om du syftar på en av bilderna, så titta efter ordentligt, eller Skaffa glasögon :) Den speglar sig mot trädkronorna utanför därför den ser kanske repig /sliten ut Men på en annan närbild så ser du hur den ser ut!!! |
|
| jo, på en av bilderna såg det ut som den varit en bitleksak för hunden... | |
| Nyckelring för garage nyckeln :))) | |
|
Om du FÖRSTORAR upp just den bilden så ser du trädgrenarna Jag gör det, men kanske inte du |
|
| Bianca, vad ligger priset på om du skulle göra motsvarande på en kundbil? Nu bor jag i Sthlm så jag frågar mest för jag är nyfiken, det är långt till Skåne. :) | |
|
Grelle Helst måste man se bilen IRL först Vilken bil, vilken färg osv Finns brilliant och rubin behandling |
|
|
Läste lite för snabbt :) Motsvarande bil 5495kr |
|
| Har bilen en mörk färg, eller /och där är en massa repor som skall poleras bort först så lägg på en tusing ytterligare | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.