|
|
|
|---|---|
|
Hej alla Har typ ett akvarie i varje lampa fram höger o vänster då uppe vid dioderna.... Kan få bort detta eller finns ngt på eftermarknaden man kan köpa ? mvh tobbe | |
|
Någon form av dålig tätning i strålkastarna verkar det vara.. Dyrt med nya kan jag tänka mig? Kanske går att hitta var den dåliga tätningen oftast blir i dessa strålkastare och fixa detta på ett rimligt vis, dvs byta något kabelgenomföringsgummi eller någon annan gummitätning? JAG hade ett liknande fenomen på ett av baklysena i min BMW 735-88 för x-antal år sedan(vatten i en av baklysenas "kuber" eller vad man ska skriva). "Rednecklösning": Jag borrade ett litet hål i baksidan på plasten i lyktan och gjorde m.a.o. ett dräneringshål/luftningshål där problemet var och efter detta så var det löst.. Jag tätade igen detta efter en tid(läs år) när allt vatten o kondens var borta sedan länge.Som sagt problemet återkom aldrig igen.. Men den lösningen kanske är lite väl "Åsa-Nisse" i din vagn. Mvh Janne. |
|
|
Var ju ett tag sedan trådstartaren skrev inlägget, så förhoppningsvis har han redan löst detta, men bättre ett svar sent än aldrig :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.